Almi+Salvi

Übr Humoor khasch nit stritte… und das mache au mir nit, e jede derf sy aigeni Mainig ha. Also e baar Faggte:

Almi+Salvi hänn übr 50 Joor Bühnierfahrig uffem Buggel, als Teggschtr, Regisseure, Schauspilr, Komödiante, Autoore vo Kindrhörspiil, Gloon im Zirkus Knie (au wenn … kumm, lömmer das) und syt 6 Joor sinn si jetz au vorfasnächtlig aggtiv. Im Fasnachtskiechli liifere si e Zwai-Maa-Schau mit Sketch und musikaalische Ylaage. 2011 hänn si sich in alli Waggishärze gspiilt will si e Waggiswaage als Reggwisit uff d’Bühni gfahre hänn für dr Räppli-Rap: „Wottsch e Roose e Mimoose e Mimoose no muesch loose...“ und 2012 hänn die beide e ganzi Gugge ellai übrnoh. Si hänn im Studio sämtligi Inschtrumänt ygspilt und das zuemene Clip zämmegsetzt (und syther muesch dy bi mängge Gugge scho frooge ob zwei nit für das Repertoire nit au glängt hätte!). Dr Gugge Clip zeigt was sy musikalisch druff hänn:

 

 

Also Händ uffs Härz, Almi+Salvi:

 

1. Was isch dy ydriggligschti Fasnachtserinnerig?

Almi: Als ich eingeweiht wurde auf dem Waagen bei den Gränzwaggis! So besoffen war ich zum Glück nurmehr ! Musste einem Mädchen das unten mit einem Plasticksack wartete in die Tüte Kotzen. Seit dem Trommle ich wieder an der Fasnacht.

Salvi: Habe mal von einem Guggen-Pauken-Spieler seinen "Knebel" voll an den Kopf bekommen. Habe aber keinerlei Schä…Schä…Schäden davon getragen.

2. Was ka dy an dr Fasnacht närve?

Almi: Türcken die allem Waggis zu rufen obwohls keine sind. Waggis Hey Mann Hesch mir vollkrass öbis?

Salvi: Geschminkte Erwachsene aus einem nördlichen EU-Land. Aber auch Jugendliche, welche die Fasnacht mit einer Jungbürgerfeier oder einem Dorffest verwechseln und mit Bierdosen angetrunken durch die Strassen ziehen. Das hat mit "Gässle" nichts mehr zu tun!

3. Welli drey Wörtr falle dir zem Begriff „Waggis“ spontan ii?

Almi+Salvi: Elsässer, Peret, Holzzoggeli

 

4. Sell d’Waggis-Naaselengi vom Fasnachts-Comité reguliert wärde? (falls jo, uff wie lang maximal?)

Almi+Salvi: S Comité sollte von den Waggis reguliert und dann regiert werden.

 

5. Basel ohni Fasnacht isch wie …. ?

Almi: E Frau ohne Buse

Salvi: Skifahren ohne Schnee.

6. Was bringt di so richtig uff’d Palme?

Almi: Die Gewalt die momentan herrscht in Basel, aber die Politiker machen nichts.

Salvi: Auf die Palme würde mich nur ein guter Kran bringen, denn klettern ist nicht meine Sache.

7. … und ibr was kasch dy eso richtig froie?

Almi: Wenns Publickum Tobt und Klatscht  Bienere Pointe

Salvi: Ruhige Tage mit meiner Frau. Ist zwar ein Widerspruch, denn wenn meine Frau dabei ist, sind die Tage nie ruhig.

8. E liebs Familiemitgliid schänggt dir zem Geburtsdaag e FCZ-Saisonabo – was machsch?

Almi: Ich nimm Ihn mit an den ersten Match und in der Pause verliere ich Ihn soll sehen wie er sich in der Scheiss Stadt auskennnt.

Salvi: Ich gehe zu einem Frauenarzt und frage, ob nachträgliche Abtreibungen auch möglich sind.

9. Wenn Ziiri ‚Downtown Switzerland’ isch, no isch Basel… ?

Almi+Salvi: Top of Switzerland

 

10. Was isch fir di dr scheenschti Ort z’Basel?

Almi: Spalebärg

Salvi: Der Martinskirchplatz

11. Was wurdsch an Basel - odr an dr Schwiz - sofort ändere?

Almi: Parkbusen abschaffen

Salvi: Ladenöffnungszeiten abschaffen! Jeder darf dann öffnen, wann es für seine Kunden Sinn macht. An der Schweiz würde ich lediglich ändern, dass die massgebenden Menschen endlich begreifen, dass wir mehr auf uns schauen sollten.

12. Mit wellem Mensch (ob lebändig odr nit) wottsch du gärn emol znacht ässe?

Almi: Renato Salvi

Salvi: Guy Morin

13. ... und was wurdsch du die Person ganz sicher frooge?

Almi: "Machsch immerno Diät? Dann wird's billig trinkt momentan nur Minneral.

Salvi: "Zahlsch du?" und dann "Gits di au in Luschtig?"

14. Was isch fir di dr Maximallohn wo-n-e Mensch pro Johr derft verdiene, egal wo und wievyyl är/sie schafft?

Almi+Salvi: CHF 300'000.-, das wären CHF 25'000.- im Monat. Das ist etwa so viel pro Monat wie ich jahrzehnte lang pro Jahr verdiente.

 

15. Was nimmsch mit uff e-n-ainsami Insle?

Almi: I Hübschi Frau und IPad wenn Sie kei Sex will kanni uff IPad schöni fraue a luege

Salvi: Ein Spiegel, so dass ich nette Gesellschaft habe.

16. Wär odr was bringt di sofort zem lache?

Almi: Wenn Salvi lachen muss

Salvi: Eine treffende, gut formulierte und perfekt aufgebaute Pointe.

17. Letschti Froog, Hand uff’s Härz: wäm wurdsch du die Frooge am liebschte zem beantworte gäh?

Almi: Niemandem das möchte ich keinem zutrauen nicht meinem schlimmsten Feind!

Salvi: Mathias Gnädinger